Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Saturday, October 24, 2009

Rindu!

Bismillahirrahmanirrahim..

Assalamualaikum...

Sudah lama rasanya saya tidak meng'update' blog saya yang dirasakan kurang manfaat ini.Dek kerana malas yang menjangkau-jangkau,ditambah 'musim berkabung' membuatkan saya benar-benar bersikap acuh tak acuh terhadap blog.Gone with the wind,itulah ungkapan yang seharusnya saya umpamakan diri saya sekarang ini.Terapung-apung!Immune of gravity...

Dan kadang-kadang seperti hagakure - bayangan yang bersembunyi!
Sembunyi dari apa?siapa?saya pun tak tahu..

Akhir-akhir ini,perasaan rindu buat keluarga menggunung tinggi.Tidak semena.Tidak tahu kenapa...Tak mengapalah,moga-moga ada 'buah' yang bakal dituai untuk keluarga nanti.Baru sahaja saya contact kakak saya.Bosan!Ada beliau,hilang sedikit tahap kebosanan.Terima kasih kak,jazakallah.Seorang yang rapat dengan saya.InsyaAllah kerja buatmu bakal menunggu.Bekerjalah dengan sebaik mungkin nanti.~nanti peliharalah kereta honda accord mu sebaik mungkin~.Jika nanti sudah dapat lesen pilot,jangan lupa daratan.

'Awan kalau dicapai,maka saktilah hamba'-Laksamana Sunan.



seorang yang penyayang!


Suka saya kupaskan erti kata-kata sunan dari sudut pandangan saya,awan kalau dicapai...bermakna,kita kembali kepada Allah,iaitu segalanya kita bernaung dibawah rahmat Allah..maka saktilah hamba...insyaAllah kita akan dirahmati.
Maka kak,insyaAllah...perkara ini bakal menyelusurimu.Tahniah juga buatmu yang bakal menyelesaikan tugasanmu sebagai pelajar.Kerjamu mencari model kapal terbang sana-sini berbaloi.Mechanical airoplane.MATA.Mabruk!

InsyaAllah,kerja elok2..






0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates