Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Saturday, August 15, 2009

Salam Ukhuwah


Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah...baiklah,dari blog friendster telah saya tukarkan kepada blogspot.Diharapkan kepada pembaca sekalian dapatlah mengambil input yang berguna.Segala kelemahan pada blog saya ini,saya dahulukan dengan kalimah "maaf",andai pada blog penulisan blog saya ini akan membuatkan anda berasa hati,sakit hati,makan hati,terlebih hati...tersadung hati...dan sebagainyalah,jutaan maaf saya lafazkan.

Dan sekiranya penulisan saya ini membuatkan hati anda terhibur,ketahuilah...sesungguhnya diri saya yang kerdil ini amatlah gembira.Gembira kerana dapat menggembirakan hati manusia lain.Sebab,hati manusia ini kalau tidak digembirakan maka pilulah ia dan kosong lagi tidaklah bermakna.dan apabila ditanya oleh sahabat saya...apakah taujih atau hala tuju bentuk penulisan saya..?saya jawab...simple...iaitu,apa yang akan terlintas dalam benak fikiran saya maka saya akan cuba zahirkannnya.Mudah!senang!..

Rasanya belum terlambat bagi saya untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang sedang membaca entry saya ini,dan juga yang telah membaca.Juga buat kekanda saya..(kak an) atas nasihat beliau untuk saya selaku adiknya.Juga buat kekanda syarif (abg syarif) atas cetusan idea saya secara tidak langsung dalam perancangan penulisan blog ini.Jazakallah.

Nikmatilah selepas ini blog dari saya. Dan selamat datang saya ucapkan.
~Slamah~



0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates