Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Wednesday, January 13, 2010

Maaf


Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum..

Sahabat sekalian,

Maaf diatas entry saya sebelum ini yang terlampau mengikut perasaan tanpa memikirkan impaknya kelak.Segalanya...saya titipkan disini,adalah dari hati saya sebenarnya..maka,saya rasa begitu bersalah jika saya asyik menulis artikel ilmiah,pada masa yang sama...saya tidak men'tatbiq'kannya dalam kehiudpan seharian.Moga Allah mengampuni dosa saya.Terima kasih buat sahabat-sahabat saya yang banyak sekali cuba memberikan nasihat serta kata-kata semangat.Jasa kalian,tidak pernah saya lupakan.Terima kasih.

Apa yang boleh saya nyatakan disini,banyak pengajarannya apabila diri kita seperti ditertawakan oleh syaitan.Kerana...waktu sebeginilah yang syaitan,iblis serta keturunannya bergembira kerana hati manusia lemah.

Allahu rabbi,moga-moga saat ini ianya menjadi pengajaran buatku.Lindungilah daku Ya Allah dari fitnah dajjal laknatullah dan fitnah dunia.Dunia semata-mata sehingga taksub kepadanya tidak menjamin aku kemana-mana melainkan neraka jahannam Ya Ilahi.Moga-moga aku mengambil iktibar.

HambaMu Ya Allah,

Al-Baihaqi,

Maison du Kamra,Rabat.


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates