Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Friday, January 22, 2010

Siap untuk dibaca







Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum...

Sebuah novel lagi siap untuk dibaca.Berapa kekerapan selepas ini pun masih saya belum ketahui lagi.Bergantung pada penceritaan.Apa yang pasti,semestinya novel ini yang saya nanti-nantikan.Selama 3 bulan lamanya mengambil masa merentas lautan,benua,dan selat..akhirnya..sampai juga.Kredit diucapkan kepada saudari nur fatin kamaruddin atas jasa beliau,(nak pinjam...nanti ya..heheh)..terima kasih.

Bukan sekadar novel

Lentera mustika ini,banyak manfaat sebenarnya.Menyelami watak-watak mereka dijurusan ''undang-undang'',membuatkan saya berjaga-jaga dengan perkataan ''objection''...bukan sekadar novel.Saya pasti,mereka yang jurusan law,mesti sukakan novel tersebut.Percintaan?bukanlah hadaf saya.Saya kurang membaca novel cinta yang tak sudah-sudah cintanya.Menggunakan nama sahaja yang bombastik,tapi kosong.Saya memilih novelis dan penulisan.Mutu dan bahasa juga diutamakan.

Kebiasaannya,karya kak nisah memang tidak mengecewakan pembaca.Kak nisah,menjadi penulis sepenuh masa selepas meletakkan jawatan sebagai peguam ketika 'untung' tandang dalam kehidupan beliau.Dari peguamcara,kemudian peguam bela dan peguam syariah...akhirnya..menjadi penulis!!

Apapun,terima kasih kak nisah haron yang telah saya maklumkan mengenai novel beliau ini.Terima kasih kak atas ucapan yang satu itu.Selepas ini apa pula ya?Natrah-Fatini Yaakob...Tawarikh Cinta-Nisah Haji Haron...Perempuan Politikus Melayu-Haji Faisal Tehrani..entahlah..(balik malaysia baru fikirkan)..


Jom Membaca!!

Al-Baihaqi

Qamrah



0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates