Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Sunday, December 26, 2010

Jadwal..




Salam..

Selesai sudah 'blog walking'..tiba giliran untuk aku menghuphate pula..
Nak ada mood untuk update blog ni senang aje..anda2 perlu buat 'blog running' sahaja..haha

InsyaAllah,idea datang sambil mengesot..!

So,tiba2 pula rasa nak huphate blog aku ni disebabkan aku baca blog encik syahidd bersama hausmetnya encik azim..malas nak cerita pasal blog huma sekalian..yang pastinya,ketika anda membaca,sila bayangkan mereka berdua berada dikiri dan kanan anda sambil menggeletek pinggang ramping anda..haha

so funny!

Juga mood english aku yang tak habis2 lagi..

Nak dijadikan cerita,jumaat lepas aku ada subject english..dalam kelas untuk semester kali ini memang aku pasive aka malu2 macam tu,tak macam semester 3 yang lepas..aku teramat lah aktif..so,dalam kelas tempoh hari,teacher tu dengan baiknya telah meminta aku untuk membacakan resepi masakan yang kami buat..dengan lantangnya aku membaca la apa yang telah kami tuliskan..mahu tak ternganga mulut teacher tu dengar first time aku baca..(budget pulak)..huhu

Dan minggu lepas juga student UK datang melawat kami..(kami?) - Morocco la..

Jadi apa lagi,naik la syeikhah rihanna aku tuh..haha..english again!

Kesimpulannya minggu lepas aku banyak ber ' sepik' ing la kononnya..haha
Bagus juga kadang2... ^-^


-------------------------





Dibawah ini adalah jadual peperiksaan aku yang aku buat sendiri (kuliah aku mana la nak buat jadual2 macam ni..kalau ada pun,2040!..kot ada) :

1-Selasa - Dr Bouchra 'Allam - 1 p.m
2-Rabu - Dr Abd Razak Al-Jai - 12.30 p.m
3-Khamis - Dr Al-Bukhari -
4-Jumaat - Prof Fatimah - 2 p.m
5- Sabtu - I3lamiyyat - 10.10 a.m

Dan berbaki lagi subjek2 yang baru selesai satu dan berbaki lagi..aduh,banyak lagi rupanya..

Ya Allah,permudahkanlah urusan aku..moga2 aku tenang dalam menjawab segala soalan peperiksaan dengan cemerlang..amin

Al-Baihaqi,Rabat


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates