Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Tuesday, December 14, 2010

Ya Allah..Simptom apakah ini?





Assalamualaikum...

Selingan : Rate tertinggi blog pilihan aku sepanjang minggu ini adalah.......................... (bunyi drum) ;

1- mizauka.blogspot.com
2- almizzi22.blogspot.com
3- inskripsiabdi.wordpress.com

sebab mereka2 ini selalu update blog sejak 2 menjak ini..

Tapi,ini tak ada kaitan dengan tajuk entry kali ini. =)

...............................................................

Begini aku ketika ini

Mungkin Allah nak uji aku.. (fikir aku sejenak)..

1- Aku rasa teramat sakit sekarang..

*Badan aku yang rasa setiap sel dalaman bercerai berai (macam laksamana sunan dalam novel cinta sufi )

* Kaki aku lemah sangat dan kebas

* Tangan aku sakit..perlu diurut

* Kepala aku selalu sakit sekarang..hampir setiap hari..

* Selera makan setiap setengah jam..
(setiap setengah jam aku rasa lapar - perlu makan)

* Sesudah makan walaupun sekeping roti..aku perlu melalui proses perkumuhan..
sakit yang teramat..hanya tuhan yang tahu!

*Buang air besar rasa sakit yang teramat

*Pinggang rasa lenguh

*Tapak kaki berdenyut

*Dan rasa mual seterusnya perlu muntah walaupun olok2

.........................................................................................

Waallahua3lam..Aku sendiri kurang pasti sakit apakah ini..dari luaran aku nampak baik2 sahaja..dalamannya..sakit.. =(

Mungkin faktor cuaca yang sejuk barangkali..

Aku amat perlukan urut tradisional sekarang..
tapi,mana nak cari tukang urut?! oh morocco..kalau lah wanita bukan muhrim itu halal bagi lelaki ajnabi sepertiku..(memang mustahil akan terjadi)..!

Waallahua3lam..

Moga2 Allah menghadiahkan kesihatan yang baik buatku esok!..amin..

Al-Baihaqi,
Bouhlal..


0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates